Lego



Titta ett sånt fint legohus jag byggde på jobbet idag. Med snö, granar, hundar, skorsten och en longboard till och med. Jag är sjukt stolt! Fick lite hjälp av 2 små grabbar. Annars hade hela huset varit rött kan jag säga. :P Men dom bryr sig inte så mycket om färg..

Ibland undrar man hur det kommer sig att man kan få lön för att jobba på dagis. Som idag tillexempel. Vi var 4 fröknar på 8 barn. Alltså 2 barn var. Det är ju iofs pga att det är allhelgona och dom flesta är lediga, men ändå.. Och just därför så lyxade vi till det och gjorde hemlagad pizza till lunch. Det var verkligen uppskattat!

Ikväll ska jag se Idol med Camilla o Karin. Trevligt värre! Imorn blir det födelsedagsfika på dagen och fest på kvällen.

Vad ska ni hitta på för kul?

Kommentarer
Postat av: Pia

ikväll har jag och matte sett på tecknat - Upp! Den var riktigt bra. Se den! På jobbet kanske? ;)



Sen imorgon blir det nog mest bara att ta det lugnt och söndag blir det rep inför spansk afton. Och så måste jag hinna med en massa dansplanering!



ha så kul i helgen!

puss

2009-10-30 @ 19:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0