Skärpning!

Skärpning Mayo! Vad händer? Nä just det ingenting, enligt min blogg iaf. Men det är inte sant. Händer saker hela tiden som jag bara inte orkat skriva. Tänkte väl bara säga att jag lever iaf och mår som jag ska. :)

Imorgon får jag äntligen min lilla BOSSE! :D Åh så jag längtar!
På tisdag fyller jag år. Hela 22, men sen räcker det väl? :) På kvällen har vi avslutningsfest med campingen. Blir paintball, käk, bad, bastu och diverse andra roligheter! Perfekt födelsedagsfirande tycker jag. :)
På onsdag ska jag o Julia ha våran gemensamma födelsedags/hejdå-fest. Ser jag väldigt mkt fram emot.

Idag ska jag överraska mormor o morfar. Handla med mig nå mat och hälsa på. Var ett tag sen. :)

Kommer väl mer uppdateringar så småningom med lite bilder och så.
Nu måste jag återgå till mitt jobb och lämna kiosken. :)

Kommentarer
Postat av: idos

jag tror avslutningsfesten blir kul :)

2007-08-11 @ 14:30:01
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Elin

Ja det är verkligen på tiden att du uppdaterar här! Fortsätt så!
Jag är superpeppad inför onsdag! :) Kan inte bli annat är världsbäst :) kram!

2007-08-13 @ 01:20:57
Postat av: nina

Hej Maya,
får du äntligen hem kissen ..MYS
och så fyller du 22 inte illa :) hoppas du får en bra födelsedag!! Jag passar på att gratta dig nu för vi reser bort imorgon..massor m kramar fr oss
//Nina & Sebbe

2007-08-13 @ 10:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0