1 dag kvar

Imorgon slutar jag skolan. Wohoo! Sommarlov!!! i jaa åtminstone en vecka. Fast nä det blir inte direkt mkt ledighet då heller. Kommer åka till Skellefteå i veckan o spackla lägenheten så den är klar att tapetseras. Sen är det väl tänkt att jag ska frakta alla grejer snart oxå. Och ja, den 4:e börjar jag ju jobba. Så näe, ingen ledighet här inte. Fast det gör faktiskt ingenting. Känns mest roligt inför flytt och jobb.
Men samtidigt lite trist att skolan verkligen lider mot sitt slut. Idag har jag städat ihop min ateljéplats. Hade hur mkt skrot som helst visade det sig. En hel sopsäck fylldes. Och självklart många saker jag inte hade hjärta att kasta.

Igår blev en träna/städar/packa-dag. Men på nåt konstigt litet vis ser det fortfarande lika stökigt ut. I och med att jag packade saker i lådor drog jag ut en massa saker från skåpen på golvet. Och det som tidigare låg på golvet ligger fortfarande kvar. Ojdå.. Får ta och göra nåt åt det.

Idag har mamma o pappa varit på besök. Kollat på utställningen och hämtat lite grejer från lägenheten. Vi var nyss o käkade på Taormina. Oh My God så jäkla gott! Jag är proppmätt! Nu har dom åkt, men det va roligt att få ha dom här en stund iallafall.

Njae va tror folket? Är det dax för en rejäl städning kanske? Jo det är nog det... *suck*


Kommentarer
Postat av: PPP

Åh, jag hade också velat äta på taormina med dig efter utställningen..
Kul att mam o pap kom o tittade.
synd att du inte kommer o kollar på dansen.
bra med städ,men jobbigt.
jag är helt slut nu efter genrepen... kommer nog inte att orka ta itu m nån städning förrän efter den här helgen!

2007-05-24 @ 20:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0