Den bästa väckarklockan

image365

Än en gång har Boss fungerat bra som väckarklocka. Imorse började han busa med mig. Skulle in under täcket med sina leksaker, klor och tänder. Först tyckte jag det var lite jobbigt och ville bara somna om. Men sen kollade jag på klockan och insåg att det var 5 minuter innan väckaren skulle börja ringa. Bra tänkte jag, nu blir jag ju pigg och faktiskt kanske orkar upp och träna. Vilket jag även gjorde. Theresia oxå. Ett Core-pass 7.15.
Faktiskt rätt skönt att stiga upp den tiden och träna.

Nu är jag hos systeryster. Tänkte att det vore bra om hon oxå kunde stiga upp nångång. Hon brukar ju ha lite svårt för det ibland. Nångång kanske jag lånar henne väckarklockaren Boss.
Faktiskt, om han inte väckt mig imorse tror jag aldrig jag hade farit och tränat.

Förresten så blev det inte mkt till städning igår när jag kom hem. Jag trillade ner framför tv:n. Såg Idol och Heroes. Sen blev jag så trött så jag gick å la mig. Bra gjort Mayan!
Idag har jag mkt på schemat, så det kanske vore bra att komma igång.
Men först ska jag krypa ner hos Pia en stund. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Maya!
Nu ska jag snart ta mitt SMÖR med mig och komma o äta frukost hos dig.
Bra att du kom o väckte mig, men synd att vi segade på så länge :P
Nu kommer det säkert att bli stressigt iaf. Men trevligt.
Först en macka hos dig, sen hem o duscha o sen lunch m mamma på stan. Nice!
Vi ses snart igen. Då ska jag ta mitt SMÖR med mig. :D
kram

2007-09-14 @ 10:14:12
Postat av: idos!

vad duktiga ni är :)

2007-09-15 @ 13:41:20
Postat av: Tess

Verkligen bra gjort av oss! Hoppas det händer fler gånger :)

2007-09-15 @ 20:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0