Snor-Pia

Just nu sitter jag hos Pia. Vi har sett lilla sjöjungrun. Åh, vad den är bra. :)
För övrigt är det riktigt synd om Pia. Hon är så sjuk. Ja oj oj oj. Så snorig och synd om. Provar febern hela tiden ifall den skulle råkat stiga. Eller vänta förresten, vilken feber. Hon har ju ingen.. Men vem vet, hon kan ju få.

I natt har jag drömt om björnen igen. Börjar bli lite många björndrömmar nu tycker jag. Snart kommer den nog dyka upp på riktigt. :-S

image366

Fast dom är ju lite söta förstås. På bild, på Zoo, eller på vääldigt LÅNGT håll!

Igår på dansen var det verkligen roligt. Vi delade upp oss i 2 grupper och gjorde varsin kombination. Gick verkligen framåt och blev dessutom bra tycker jag. Hur kul som helst. Well done av oss. :)

Satt nyss o kollade på bilderna då Boss var bäbis. Kanske hur söt som helst. :)

image367
image368
image369image370

Vilken tur att han fortfarande är söt :)

Kommentarer
Postat av: Snor-Pia

hehe, maya jag vet... men jag har ju faktiskt inte provat febern på flera månader! :P
Och nu så har jag faktiskt lite feber. Fast inte nå mkt alls. Men jag mår faktiskt inte så bra ändå... som en stort bomullshuvud fullt av snor. Verkar finnas otroliga mängder snor där inne. :S
Och ont i halsen... blä. Och ont i kroppen... blåmärken och det där skumma i bäckenet/svanskotan. Ska kolla upp det på onsdag, men det känns långt borta!
Tack för sällskapet i tv-soffan idag. Kram

2007-09-17 @ 16:00:12
Postat av: Mli

Åh va söt han va :) Å liten...

2007-09-17 @ 21:57:22
URL: http://crazyhappy.blogg.se
Postat av: Vickan

Cute:D

2007-09-17 @ 23:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0