Dagen efter

Dagen efter krogen lekte vi turister. Och det är vi ju nästan. Viktor är då definitivt en turist. :-P
Vi var smått bakiska turister. Lite allmänt sega i skallen och behövde mat. Så första stoppet var MAX, litegrann som hemma. Finns inget bättre än bakismat dag efter fylla. Efter Max åkte Sebbe hem och jag och Vicke fortsatte ut till Djurgårn. Genom bussen såg vi den kungliga paraden. Väl framme så la vi oss på en brygga bredvid Gröna Lund och slappade i många timmar. Sen tog vi Djurgårdsfärjan till slussen och sen åkte vi hem. Kameran var med hela tiden.



Lite glass





Lite bakis

'

Massor med sol





Grönan, som öppnar 25 april. Jag längtar!



På färjan



Sur Glad, Glad Sur




På kvällen mötte jag upp kusin Emanuel för en pizza på Söder. Åt på en sån där god pizzeria med stenugnsbakade pizzor. Såna är bäst! Sen tog vi oss en promenad till Gamla stan. Jag testade hans long board. Lite vingligt men kul var det. Sen gick vi till ett café och åt lite glass. Skräpmat 2 gånger och glass 2 gånger den dagen. Bra Mayo!





Manne goes Superman



Och så var det dags för mig



Här vinglas det på



Manne visar mig hur man ska göra häftiga poser med sin longboard



Och ja, lite cool ser jag väl ut ändå?



2 töntiga kusiner med stora käftar



Vi hittade ett mysigt café som jag undrat vart det hållit hus. Var där en gång när jag gick högstadiet kanske och har sen dess undrat vart det egentligen var. Och så igår hittade jag det.



Men det slutade med att vi gick till ett annat café och tog oss varsin glass





Inte alltid lätt att få till den perfekta bilden.

1. Här blundar han
2. Ser inte särskilt glad ut
3. Först smilade han jättefint, men just som kortet togs så tappade han glassen och jag fick med det hela på bild. Kolla så förvånad han ser ut. Hur kul som helst.
4. För suddig
5. Äntligen perfekt!

Vilken härlig helg jag haft. Men idag är jag helt slut. Orkade inte stiga upp förrän 1 nångång. Sen har jag bloggat/legat och läst om vartannat. Har verkligen haft en slappardag och det har varit rätt så skönt. Var ju ändå molnigt idag. Imorgon väntar jobbet.

Kommentarer
Postat av: Snygg Vicke!

Tack för en sjukt trevlig dag och helg! Sen kan man ju undra varför jag ser mer bakis ut än du på varje bild=) Ända svaret jag kan komma på var att det var du som valde bilderna!

2009-04-14 @ 21:46:16
Postat av: Snygg Vicke!

Tack för en sjukt trevlig dag och helg! Sen kan man ju undra varför jag ser mer bakis ut än du på varje bild=) Ända svaret jag kan komma på var att det var du som valde bilderna!

2009-04-14 @ 21:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0