Vinterkräks...?

Jahapp, så då blev man sängliggandes resten av helgen. Ingen utgång med andra ord..
Jag har haft väldigt ont i magen under dagen o blivit tvungen springa till toan för att kräkas... fast bakvägen om ni förstår vad jag menar.. inte så mysigt nej!
Har sovit större delen av dagen o nu har jag äntligen lyckats få i mig lite skinka o vatten. Hoppas det får stanna i magen en stund iallafall. Kilona rasar. Vågen visade 46,4 idag och så lite har jag inte vägt på en herrans massa år. Men var lugn, det kommer tillbaka.

Antar att det inte blir att jobba på måndag. 48 timmarsregeln som vanligt. Och vi som skulle ha avdelningsmöte på kvällen hemma hos Nasrin med middag o allt. Det får vi nog ändra på. Kanske.

Tur jag har lilltjollret här. Han är verkligen bra på att vara sympatisjuk. Sover jämt när jag gör det (nästan iaf) och myser väldigt gärna.

Tror jag ska försöka samla kraft så jag kan laga lite nyponsoppa med skorpor till. Skulle kunna va gott o bra för magen. Hoppas alla ni som är ute i partyvimlet ikväll har kul. Ta en drink för mig med.

Nu återstår bara att gratta MATTIAS som fyller år idag. Grattis Matte 28, snart 30! Sup med förstånd ikväll! haha


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! jasu det äe väl lite sådär... inget mer kräk men känner mig helt utslagen... klev upp från sängen vad 17 och sedan dess har jag legat i soffan.. ucsh!



Daniel kommer nog hit imorgon och hämtar lite grejer, bara jag är pigg mog att få besök =)

2009-01-17 @ 22:45:18
URL: http://abyloppan.blogg.se/
Postat av: Linn

Krya på dig! :)

2009-01-18 @ 15:03:49
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Pia

Hej din lilla kräkrumpa! :D



Hoppas du får behålla lite mat. Vill inte se dig försvinna ytterligare.



Puss puss

2009-01-18 @ 16:00:07
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

Usch lät inge vidare det där. hoppas du blir bättre snart! Som svar på din fråga så var jag och cissi först hos Josefin på fest sen så var vi på Corona! Jättetrevligt men jag tog nog en shot för mycket :P

2009-01-18 @ 18:24:01
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0