Lovely Lina

Jag kan inte smälta hur snälla kompisar jag har.

Konversation med Lina:

L: Har du köpt förköp till Lanternan?

M: Nä, har du?

L: Japp och jag köpte en till dig med :)


Hur underbart snäll får man va? För dom där biljetterna lär redan va slutsålda. Det fanns bara 200 st nämligen och annars måste man stå och köa i oändlig tid vid entrén och inte ens va säker på att hinna få itag på nån..


(förra årets Lanternan, en favorit i repris)

Lina, du är LOVELY! Nästa torsdag gäller det! Men i år blir det nog tyvärr ingen vinbrännboll, om det inte är nån annan än jag och Pia som vill styra upp det. För Pia är ju i New York så hon kan inte fixa (som för övrigt känns jättekonstigt att hon inte kommer vara med). Och mitt flyg landar inte förrän 20 så det blir stressigt nog för min del. Jag anländer gärna direkt till en befintlig fest tack! Tar gärna emot förslag! :D

Blev helt plötsligt sååå pepp! Tänk så snabbt det kan vända. Lina gjorde definitivt min dag. Och jag tror faktiskt jag kan leva på det här resten av dagarna innan semestern till och med. Så pepp och glad blev jag!

Kommentarer
Postat av: Pia

Härliga tider!



Jag tror inte det blir nån vinbrännboll eftersom det verkligen är jag som brukar styra upp det.



Men jag hoppas du får gå på nån trevlig förfest ändå! Du ska väl ändå inte vänta alltför länge med att gå ner på Lanternan.



ÅH, vad avis jag blir!

Känner riktigt i magen hur pirrigt och kul och somrigt det skulle vara att fara på Lanternanpremiären!



Men jag hoppas det finns några fina lanternankvällar kvar när jag kommer hem sen också.



Pusselipuss

Ps, dansa, festa och ha kul åt mig med!

2009-06-10 @ 18:27:12
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Anonym

wiiiie=)=)=)=)

2009-06-10 @ 18:43:37
Postat av: Ida

Så himla bra Lina är :) Nu peppar vi jäääärnet ;)

2009-06-10 @ 20:02:21
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0