Som man bäddar får man ligga...

...bokstavligt talat. I natt har jag sovit i en fotölj! Och hur det kommer sig vet jag faktiskt inte riktigt. Antar att jag bara somnade där. Vaknade nångång under natten och fattade först inte vart jag var. Sen kollade jag på soffan. Där låg Linnea och sov. Så jag gick in i sovrummet och där låg Ida. Så jag la mig brevid henne och fortsatte sova.

Idag är jag helt DÖD! känner mig yr och pest och pina och allt sånt där. Sov till typ nyss då Simme ringde o väckte mig. Tur det, annars hade jag väl sovit hela kvällen och missat Bounce. Måste snart dra mig in till stan o möta upp brudarna. Vi ska käka å sen kolla på Bounce. Kommer bli skitkul, OM jag börjar leva snart åtminstone.

Men vi hade skoj igår iaf. Gick först på Laroy, men där blev Linnea utkastad av nån underlig anledning. Så då gick vi på Spy bar och tömde baren i princip. Och där har vi nog anledningen till mitt tillstånd idag.

Bjuder på en bild från gårkvällen:



Ja ni ser ju hur galet roligt vi hade igår!

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu är vi hemma i Umeå igen, tack för en jättetrevlig helg!! Kramar

2009-03-08 @ 19:22:30
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Pia

Riktigt härlig bild! :D

Undrar hur bounces föreställning var? MEn den var säkert super!!



Angående fåtöljen så vet jag fler som bara brukar somna så där... du kanske släktar lite på pappa iaf! ;)

2009-03-09 @ 16:06:59
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0