Snörvel och snor

Blev att stanna hemma idag. Känner mig inte helt hundra alltså. Min hals värker, min näsa rinner och min kropp är inte som den ska. Dessutom dumt att komma till jobbet med nya baciller när vi precis blivit av med alla och alla för en gångs skull lyckats hålla sig friska. Blir hemma imorgon med just därför.

Som alltid när man är hemma blir man lite smått rastlös. Min dag har bestått av att sooova och sett Sex and the city. Inte helt fel iofs.

Tänkte göra det här inlägget något roligare genom att lägga upp en bild från förr..



This is me, tro det eller ej, på väg till en maskerad hos Linnsan. Tror det är nån variant av Dolly Parton jag försöker va. Bomull till pattar och rumpa. hahaha

Linn, vilket år kan det ha varit?

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja, ojojoj vad du drömde och bad om att få stora bröst! Och se så det kan gå när man vill nog tillräckligt mkt! :D



Ganska snygg stajling iaf. Tror jag var rätt delaktig i detta.



Krya på dig, Dolly!

2009-05-11 @ 19:00:35
Postat av: Maya

jo fast sen när jag väl fick dom, ville jag inte ha dom längre. Ibland ska man passa sig för vad man önskar.

2009-05-11 @ 19:02:26
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Linn

HAHAHA!!! Det är iaf i mellanstadiet, så över 10år sen, ha!

Hoppas du snart känner dig bättre!



PÅ onsdag är jag o julia i sholm från lunch till ca 18, ifall du har vägarna förbi city då :)



kramis

2009-05-11 @ 23:32:27
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0