Depp över påsken

Fick i julklapp av Simons föräldrar att åka till fjällen nu i påsk med allihop. Tyvärr kan jag inte följa med pga att jag inte kan ta ledigt i påsk för det är så himla mycket på jobbet just då, och jag har varit lite deppig över det. Kunde inte följa med förra året heller. Och bara insikten av att sitta själv hemma till påsk känns inte riktigt så kul. När man vet att ALLA andra hittar på roliga saker. Åker till fjällen, åker hem, åker till landställen, utomlands ja gud vet vad medan man sitter hemma och ruttnar.

Därför har jag försökt locka hit mamma och syrran. Och om dom kan det så är dom verkligen räddare i nöden. Ser framför mig en helg med massor av prat, mys, shopping, promenader och utflykter om så skulle vara fallet. Så jag hoppas verkligen någon utav dom, fast helst båda kan komma hit. Skulle va så himla mysigt! Pappa är såklart oxå bjuden fast jag vet redan att han inte kommer att komma.



Komsi komsi komsi

Kommentarer
Postat av: Pia

hihihi, vi får seeee....

är ju så nedrans PANK! :P

2010-03-22 @ 21:13:12
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0