Pyssel

Just nu är det bara pyssel och hemmafix i min hjärna.

Har under denna vecka:
-STORSTÄDAT (rensat, sorterat och organiserat)
-Varit på färgaffärn och blandat den bruna färgen till bordet mörkare, så nu ska det förhoppningsvis snart stå ett snyggt brunt matbord i vårt kök
-Shoppat en hel del pysselgrejer på Panduro.
-Varit på pysselmässan i Älvsjö och spenderat på tok för mycket pengar, men det var såklart värt det.
-Fyndat ett skåp på Myrorna där jag kan förvara mina pysselgrejer, för endast 20 kr.

Jag har det jag gör med andra ord.



Här är skåpet. Just nu är det blått och fult. Men efter lite färg och tapet tror jag det kommer bli jättesnyggt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt Mayan! Älskar att du skaffat dej pyssel! Hoppas man får nåt som är 'Made by Maya' i julklapp. Kramar

2010-11-07 @ 19:32:19
Postat av: Pia

Schysst när man kan fynda på det där viset! :)



Ser fram emot att få se lite exempel på dina pyssel. Kramis

2010-11-07 @ 22:59:04
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0