Rastlös

Jag blir så rastlös av att vara sjuk.

Idag har jag roat mig med att föra över nummer till den "nya" telefonen (har lånat en av mamma tills jag köpt en iphone) från den gamla telefonen. Och sen har jag fört över alla bilder som låg kvar till datorn.

Sen har jag kollat facebook, spelat lite sims 3, lekt med Bosse och läst bloggar. Just nu är Maria Montazamis blogg en favorit. Det blir automatiskt att man läser den med samma långsamma dialekt som hon har, så det tar sin tid. haha

Snart kommer Simon hem från jobbet, då får man lite sällskap iaf.



framtill dess tänker jag drömma mig bort till varmare breddgrader. Är det förresten någon som har ett tips på vart man kan åka i slutet av november som inte är alltför långt bort och gärna billigt?

Kommentarer
Postat av: Linn

Va tråkigt att du är sjuk (igen)! Hoppas di snart blir frisk! Har bosse flyttat tillbaka?

jag var i Egypten i nov, det var jättebra väder och värme där då. Men det fanns typ inget nattliv, men vi åkte inte allinclusiv och det borde man om man far dit. Dom har bättre snorkling än thailand!! Sen är det superbilligt att shoppa där, fast det fanns inte så mkt kul att shoppa för utom typ egyptiska saker som oljeparfym, vattenpipa osv.

2010-10-13 @ 20:36:26
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Pia

Hej snygging!

Så fräsch du är i bikini ;)



Hoppas du blir frisk snart och att du får fortsätta vara frisk läääänge då!



Puss o snutt!

2010-10-13 @ 21:40:30
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0