Bosse

Igår läste jag den här boken, från början till slut.



Verkligen en grymt bra bok. Kunde inte lägga ifrån mig den vilket resulterade att jag läste ut den.

Sen såg jag Pretty Woman. Och även om man sett den miljontals gånger så är den lika bra.

Idag kommer Simpan hem. Han har varit i Skellefteå i helgen. Han hade tänkt att jag med skulle följa med, men eftersom jag egentligen skulle till Globen på Ladies night (som tyvärr inte blev) så kunde jag inte. Så jag får åka dit nästa helg istället. Sen har jag ju inte varit frisk den här helgen heller. 

Sen undrar jag:

Är det ingen som kan ta över min älskade fina Bosse? Hur mycket jag än vill att han ska stanna hos mig så går det inte för jag är helt enkelt för allergisk. Om ni vet någon som kan ta hand om den här godingen så säg gärna till.



   

  

  

  



Ser ni så fin han är? det måste ju finnas någon som kan ta hand om honom.
Ser helst att han får vara både ute och inne där han hamnar.

Bosse är 3,5 år, kastrerad och vaccinerad. Han är en lekfull, glad och gosig kille som inte gillar fisk, räkor och rå köttfärs men som älskar att slicka upp såsen på friskies blötmat, torrfoder, skinka mm.
Han är världens bästa! Och jag kommer sakna honom hur mycket som helst, men jag hoppas jag kan få komma och hälsa på i det nya hemmet.

Förresten är han även en linslus. Syns det? :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh, Bosseliboss! Han är så söt. Hoppas du hittar ett nytt fint hem åt honom. Kramis

2010-10-17 @ 20:01:06
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Mamma

Varför kan inte Tottrik bara gilla Bosse och läget? Jag vill ha dom, båda två! DOm är båda världens mysigaste.

2010-10-19 @ 23:07:54
Postat av: Micaela

Sv: Haha, Det är inte SÅ långt bort nu. Man kan iaf börja köpa julklapparna nu. Så har man gjort bort det iaf, plus at man får börja med nåt som har med julen att göra;)



Jag vet tyvärr ingen, inte vad jag kan komma på nu. Jag har ju 3 st katter nu så jag kan inte ta honom, men han verkar superfin!

Det bästa vore ju om han fick komma till en liten snäll och rar flicka eller en gammal dam. Har du satt upp lappar på coop och maxi? Eller lagt ut en annons på blocket? Men jag ska höra mig för om det finns nån som ä intresserad:)

2010-10-21 @ 11:23:31
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0