Snart jul?

I morse gjorde jag frukost till mig och Simon. Stiger alltid upp tidigare än honom på torsdagar så allt var förberett när han klev upp. Hade kokat gröt, dukat fram, tänt ljus OCH nu till det bästa, slagit på julmusik! Tror han blev glad men jag vet oxå att han tycker jag är knasig som lyssnar på julmusik redan nu (vilket jag iofs gjort sen september). Längtar så galet mycket till julen och får julstämning vart jag än befinner mig.

..Som idag t.ex då jag kikade in i inredningsbutiken som ligger här intill. Där fanns det julpynt minsann. Åh så mysigt! Undrar hur det ser ut inne i stan, säkert massor av julpynt. Det var så längesen jag var ute på en shoppingrunda, men det börjar rycka rejält i shoppingfingrarna. Har intagit sparläge nu så jag får nästan inte shoppa nånting. Men idag köpte jag lite sminkprodukter, så nu har jag stillat shoppingbehovet åtminstone lite.

Idag ska jag packa resväskan. För imorgon bär det av till SKELLEEEFTEÅ! Åh vad jag längtar!



Visste ni förresten att det är 63 dagar kvar till julafton?


Kommentarer
Postat av: Pia

GILLA GILLA GILLA att du kommer imorgon! Wiiie! :D

2010-10-21 @ 21:38:42
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Julia

Hahaha Maya jag är likadan!! Jag har också redan börjat lyssna på julmusik sen en månad tillbaka! Love christmas :D



Kram!

2010-10-22 @ 18:10:19
URL: http://juliaakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0