Bukowskis

Både i fredags och igår har jag somnat framför tv:n vid 21-tiden. I natt har jag sovit sammanlagt 14(!!!) timmar, hör och häpna. Snacka om att jag måste vara utvilad. Men jag antar att det var välbehövligt.

Eftersom jag har haft en riktigt slapparhelg har jag inte så mycket att komma med, så därför bjuder jag på lite bilder från när jag mötte upp Emma och hennes kollega i torsdags. Vi var på förhandsvisning på en konstutställning på Bukowskis. En mycket märklig sådan med extremt gott vin och goda snittar.


bild lånad från http://damrummet.se

  



Den här jättetoffsen vore nåt för Maria Montazami.

Avslutningsvis vill jag bara säga att jag gjorde extremt god plankstek till mig och Simon i fredags. Sen var det tänkt att bli kladdkaka till efterrätt men den somnade jag ifrån så faktiskt står det just nu en kladdkaka i ugnen. Det ni!

Kommentarer
Postat av: Pia

Ganska snajsarns!

2010-10-04 @ 22:25:37
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0