Middag med mamma

Igår träffade jag mamma, som är i Sthlm några dagar pga jobbärenden. Vi tog en shoppingrunda och sen åt vi på en grekisk restaurang.



Om än det blev bara en kort stund och vi båda var väldigt trötta så var det väldigt trevligt. Mamma kommer ner en sväng nästa månad oxå, då hoppas jag vi hinner ses mer.

Just nu försöker jag motivera mig till att ta en promenad. Och det är inte lätt för det stormar ute och molnen är inte vita direkt. Men jag tror jag får ta och strunta i vädret och promenera iallafall.. Huah!

Dagens dagiscitat:

-Maya, vad jobbar du med?
-Jag jobbar ju här
-VA?
-Ja, mitt jobb är ju att ta hand om er..
-Jahaaa.... oj!

Kommentarer
Postat av: ida

Hahhaa så klockrent citat :)

2010-09-14 @ 22:30:46
Postat av: Pia

Finaste mamman och systern! :) Imorgon kommer jag ner till Sthlm! :-D Längtar!

2010-09-15 @ 08:14:15
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0