Stavgångsloppet

Igår morse när jag vaknade och tittade ut genom fönstret kände jag en viss oro inför dagens stavgångslopp eftersom det var blött på marken, dimmigt och inget vidare roligt väder alls. Men under dagen vände det helt och blev strålande sol. Varmaste dagen på länge tror jag faktiskt.




Här är jag innan starten.

Och här kommer en bild efter jag kommit i mål. Glad som en sockerkaka!


Höll ett stadigt tempo hela vägen och klev i mål på nästan exakt samma tid som förra året, så nästa år vill jag se klar förbättring!

Idag ska jag städa och fixa här hemma för ikväll blir det tjejkväll med gott käk och vin. Tänkte oxå ev gå och heja på dom som springer Lidingöloppet idag. Dom har dessvärre inte lika tur med vädret.
Sen ska jag heja (fast hemifrån) på Simons fotbollslag som ev kommer vinna serien idag och isf går upp i div 1. Håller tummarna!

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh, vilka härliga bilder! Gillar den där du är glad som en sockerkaka. Gillar både det uttrycket och den bilden! Go Maya!

2010-09-25 @ 16:21:45
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Fan vad duktig du är alltså:) Hur långt var loppet?? Puss

2010-09-25 @ 19:19:36
Postat av: Ida

Härligt jobbat Maya ;)

2010-09-25 @ 20:05:53
URL: http://idmi.blogg.se/traningspepp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0