Familjemys

Först och främst blev jag besviken på Ikeas loppis. Jag trodde att det bara skulle få säljas gamla ikeagrejer. Men icket, det var som en helt vanlig loppis med det vanliga gamla skrotet som ingen vill ha. Aja, fyndade 4 böcker åtminstone och sen gick jag in på Ikea och köpte tre diskborstar och 2 kokböcker. That's it!

Efter det mötte jag upp Ronne och vi käkade på MAX. Mm, så gott! Smakar som hemma. För på Donken och Burger king kan man ju över huvud taget inte äta på.
Efter Max mötte vi upp Nina och så blev det bio. Grown ups såg vi. Hur kul som helst, speciellt när det sitter en på raden bakom och skrattar som en säl fast tio gånger högre.
Efter bion gick vi till Malmen och tog oss varsitt glas vin. Challe kom dit oxå. Sen hemgång.

På söndagen fick jag jätteont i halsen och lite feber vilket har gjort att jag fick stanna hemma från jobbet igår och idag. Men nu känner jag mig mycket friskare så jobb imorn blir det utan tvekan.

Nu till det roliga:

På måndag kommer MAMMA hit. Myyyys!



Och på torsdag nästa vecka kommer PIA hit! Och hon stannar till på söndagen. Passar perfekt för Simon är bortrest då så då får vi en systerhelg! Massor med myyyys!







Undrar när pappa kommer på besök då.. :)

Kommentarer
Postat av: Pia

AAAAAAAAAaaa-hahahahaha! :D

Vilka bilder du har grävt upp! Fniss!



Blir tiptop med en syster helg. Visar sig att det även passar väldigt bra med den helgen för mig eftersom Matte jobbar helg. Så jag hade ju nästan också varit gräsänka här hemma. Blir toppen!



Kanske lite bio? Lät så trevligt då jag läste här ovan om eran bio. Sen är jag fortfarande nyfiken på att åka ut i Skärgården om det är fint väder. Grönan är alltid kul. Och så massa god mat så klart!



Ska bli sååå roligt!

kram

2010-09-07 @ 21:47:25
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0