Välbehövligt



Ett par nya såna här behövdes verkligen. Förra årets funkade inte alls bra för mina fossingar. Fick så ont i tårna och hade ibland blånaglar. Därför tänkte jag att nu är det dags att ta itu med detta. Speciellt eftersom det är Stavgångsloppet om två veckor, vilket kommer innebära mycket långa promenader innan dess.

Har för övrigt blivit medlem på en väldigt kul sida på internet. Stegklubben.se Jag bär ju oftast stegräknare på mig och då är det extra kul att kunna vara med på en sån här sida där man kan logga in sina steg och föra statistik på hur mycket man faktiskt promenerar. Mitt mål är 10000 per dag, men blir oftast mer än så.
Skaffa en användare ni med och bli kompis med mig, användarnamn: MayaBurman

Emelie, Anna och jag har precis börjat stegtävla med varandra. Det blir extra kul och riktigt motiverande att vara ute och röra på sig om man får tävla och känna lite press. Ett hett tips till alla!

Nu tänker jag slänga ihop en blåbärspaj och överraska Simon med när han kommer hem. Det är han välförtjänt efter allt slit på träningar och skador överallt. Ja, det är faktiskt lite synd om honom. :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej hopp!



Vilka fina skor! Är det Asics? Sånna har jag, men dom är verkligen slitna nu... måste skaffa nya! :)



One week...

2010-09-09 @ 20:36:15
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

Härligt Maya! Blev ett inlägg om dig igen på min blogg! Inspirera mera :)

2010-09-09 @ 22:22:06
URL: http://idmi.blogg.se/traningspepp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0