Lilla hotellbaren

Först och främst måste jag berätta vad som hände igår när jag kom hem från jobbet och skulle byta från jeans till mjukisbyxor. Stod nämligen i köket och var i min egna lilla värld. Sen vände jag blicken mot fönstret och där utanför står två BYGGARBETARE i nån slags hiss. Dom fick sig en nakenchock och jag skrek och sprang ut ur köket. Vilket avslut på jobbarveckan för dom. haha. Det är inte direkt att man väntar sig att nån ska stå utanför ens fönster när man bor på andra våningen. Hjälp så rädd jag blev!



På kvällen följde jag med Ronita och några andra till Lilla hotellbaren för att fira Liz som fyllde år. Det blev en mycket trevlig kväll.

Idag vaknade jag upp med all världens energi och vet inte riktigt vad jag ska göra av med den. Tror det kommer resultera i en väldigt lång promenad eller nåt i den stilen.

I helgen ska vi titta på två lägenheter, hoppas hoppas nån av dom är nåt att ha.

Köpte två såna här kuddar igår. Säg ärligt vad ni tycker om dom. Tänker mig att jag vill ha dom i den mörkbruna dubbelsängen (som vi inte har än) och så ett snyggt överkast och så kanske några fler prydnadskuddar.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Riktigt snygg kudde!!! Vart har du köpt dem?



O lord vad rädd jag hade blivit om jag upptäckt publik genom fönstret så där!!!!

2011-04-11 @ 18:28:40
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0