Rensa avlopp

Det äckligaste jag vet är att rensa avlopp. Finns det nåt vidrigare? Tror inte det. Stanken slår ju allt annat. Kanske därför jag alltid väntar tills det är totalt stopp.

Jag och Simpan gjorde ett tappert jobb med badrummet ikväll. Nu rinner allt vatten undan från badkaret som det ska igen. Dessutom skiner allt som aldrig förr.



Hoppas det dröjer länge innan jag måste göra det igen. Ska nog anlita en rörmockare nästa gång. Eller klippa av mig håret så det slipper fastna i avloppet.

Har förresten fyndat idag. En Adidas huvtröja och ett par Röhnisch träningsbyxor, båda för halva priset.

Kommentarer
Postat av: Margareta

Vad söt du är ! Margareta

2011-03-01 @ 16:23:28
Postat av: Ida

Vad kul med fynd, nyfiken att se. Hoppas jag också kan fynda en massa när jag kommer :)

2011-03-02 @ 21:57:49
URL: http://idmi.blogg.se/traningspepp
Postat av: Pia

Vilken härlig stil du har! ;)



Hoppas på att få se lite fina bilder på dina fina fynd.



kramis

2011-03-02 @ 23:37:55
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0