Nytt år, nya möjligheter

Känns sååå skönt att vara hemma!

Tog taxi från centralen för att slippa släpa väskorna på dessa oplogade snöiga vägar. Och vilken härlig känsla det var när taxin körde över Lidingöbron och man såg den glada gubben som välkomnar alla till ön under juletider. (ett hus som har julbelysning som en stor smiley som man kan se på långt håll) Ännu härligare var det när jag vred om nyckeln i låset och kände att nu är jag hemma.
Att slippa bo i en resväska och få komma tillbaka till vardagen känns riktigt bra. Om än jag haft det hur härligt som helst över jul så är det alltid så skönt när man kommit hem igen. Borta bra, men hemma bäst...

Och nu, nytt år nya möjligheter. Så spännande! Däremot har jag blivit gammal. Innanför dörren hade jag en inbjudan till återträff med 9:an. Det vill säga, 10 år sen jag gick ut högstadiet. Shit! Men ändå, så kul!

Tänkte bjuda på lite bilder från julen, men det får bli en annan gång för jag har inte alla bilder här. Bjuder på denna istället:



Den sista pizzan (ja jag vet att den är utan ost) innan Malaysia. Om mindre än en månad åker vi och innan dess blir det inga onyttigheter. Nej tvärtom och mycket träning istället!

Kommentarer
Postat av: Pia

Fast jag undrar hur onyttig en pizza utan ost egentligen kan vara? Blir ju mer som en stor macka?



Hoppas jag får se lite julbilder eftersom jag själv inte har kvar några :'(



Härligt att det känns skönt för dig att vara hemma. Men trist att du redan åkt!



kramis

2011-01-02 @ 22:11:42
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag ska göra mitt bästa i peppväg, nu jäklar är det bara att köra, du har ju väärldens bästa belöning på slitet också :) pepp pepp!

2011-01-03 @ 21:31:07
URL: http://idmi.blogg.se/traningspepp
Postat av: Ida

ååh jag hade gärna kunnat men jag har ju ingen stegräknare som funkar och det blir så jobbigt att räkna stegen i huvudet ;) Jag köpte en på clasohlson förra året men den funkar typ en promenad sen nollställer den sig igen om man har den i byxkanten så den är kass. Har tyvärr ungefär noll kronor nu så kan inte lägga ut pengar på en bra stegräknare just nu :( Jag hejjar på dig Maya! Bra jobbat på gymmet, är faktiskt riktigt kul när man kommer in i gymgrejjen tycker jag!

2011-01-04 @ 22:50:04
URL: http://idmi.blogg.se/traningspepp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0