Grönan

Gröna Lund en kväll som denna, vilket klokt val! Gäller att passa på att göra allt det Stockholm har att erbjuda medan man kan. På fredag åker jag ju till Skell och stannar där hela juli. Hade egentligen tänkt åka tillbaka till Sthlm tidigare men pga lite festival och några 30 års-fester här o var så fick det bli som det blev.

  



Stockholm i mitt hjärta,
låt mig besjunga dig nu,
åldrad i ungdomlig grönska,
öarnas stad, det är du!
Av städer jag känner i världen
är du den stad som fått allt.
Genom Mälarens kärlek till havet
är du en blandning av sött och salt

Nu är det bara 1,5 arbetsdagar kvar sen bär det av men Stockholm, jag kommer sakna dig! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0