Ett gott skratt förlänger livet

Ja inte blev det en tidigt kväll det här inte. Har skjutsat Vicke nu och det var värt mödan. Han kan verkligen muntra upp en när ingenting känns roligt. Ikväll/natt har jag verkligen fått skratta åt hans bravader. Jag ska hädan efter alltid gå till Viktor när jag känner mig nere.

Viktor, alltid en vän. :)

image76

Viktor o jag i Kittelfjäll i Amandas stuga

image77

En härlig bild från en varm vårnatt ifjol

image78

En sommarbild från 2006. Festivalen.

image79

Året var 2005? eller var det t o m 2004? Nicke i bakgrunden. Han är oxå en bra vän. :)

Och nu mina vänner, och ickevänner är det dax för mig att sova. Ska ladda inför morgondagens roligheter.
Nattinatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0