Lägenhetsdagen

Idag fick jag finfrämmen till min nya lägenhet. Det bjöds på en skvätt kaffe och äran av att få bära möbler. Det enda lilla kruxet var att jag inte närvarade. Nej hela min familj tog sig friheten att fika i min lägenhet, utan mig. Och det var ju inte så konstigt för jag har ju just kommit från Umeå. Har inte ens hunnit till lägenheten än..
Är i Båtvik nu och fick det bästa välkomnandet jag kunnat få. Världens finaste kisse kom "skuttande" mot mig och ville mysa en massa. Nu ligger han i mitt knä. Men eftersom han inte är riktigt lika liten som förra året är det lite svårt att skriva.

Och nu fick jag dessutom bråttom. Tänkte hinna ta mig en dusch innan mamma o pappa kommer hem med mat. Jag är helt utsvulten. Min mage kurrar ungefär lika mkt som Totte.

Ikväll blir det födelsedagsparty för Nicke hemma hos han o Vickan. :)
Men innan dess ska jag till lägenheten o se hur det börjar se ut. Jag vet inte riktigt allt mest vad som släpat dit, men det blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0