Påskpartyn

Med tanke på att jag inte skrivit nåt om hur påsken blev, kommer nog det här inlägget bli en mil långt. Ska försöka skriva kortfattat. Men förbered er på mkt läsning. Och mkt bilder såklart!

Fredag: Skulle kunna sammanfatta den kvällen som galen. Helt sjukt galen. Men även helt sjukt kul.
Var hos Emelie och förfestade. En massa brudar och en kille. (eller 2 om man räknar katten Glenn)

image51

Maja, Angelica, Martin och Alex. Peppade gänget. :P

image52

Ida och Jessica, som för övrigt var mina idoler denna kväll.

image53

Emelie och Glenn

image54

Moi

Kvällen fortsatte hos fettornas party. Men där blev vi inte så långvariga. Drog vidare ut på S8. Det var nog då allt det sjuka och galna började, som jag väl igentligen inte alls har tänkt säga mkt om.

image55
Kombosarna

Jag och Jessica hade en liten efterfest. Ännu mera sjukt. Otippat om inte annat.

Höjdpunkterna från fredagens bravader:
  • Botmåtor
  • "Ida... Ida Mikaelsson? Öh nä, men nu måste nog vi gå.. Titta fint väder."
  • Mitt glas som kraschades
  • Ett uttalande
  • Ida och Jessicas historier.

     

Lördag:

Hela morgonen gick åt till att prata igenom gårkvällen och ett evigt skrattande. 3 riktigt sega tjejer.
Men trots segheten blev det även fest den kvällen.

Jag och Ida var hos Pia och förfestade. Sminkade oss o fixade frillorna vid hennes lyxiga sminkbord. (Vill ha!!!)

image56

Borsta tänderna måste man ju göra

image57

Ida med sminkbordet i bakgrunden

image58

Coola brudarna

Sen for vi till Vickans fest, där vi igentligen skulle ha vart från början. Rätt mkt folk var det där.

image59

Vickan o Ida

image60

Ludde, Therese, Vera och Stefan

image61

Denise

Sen bar det iväg. Till S8 även denna kväll för lite dansande och goda drinkar. Inte lika kaotisk kväll. Inte lika kul. Men ändå helt okej.


Kommentarer
Postat av: ida

fina bilder :) p.s. din samsung är återlämnad...den funkar typ inte....slås av direkt nästan då man laddat den...snacka om SLUUUT batteri...nu kör ja med mammas gamla nokia , måste ha med mig stor sportbag varje dag för den är inte liiten!

2007-04-10 @ 15:55:46
URL: http://idos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0