Give me a break!

Vad sjuttsingen gör jag uppe kl FYRA på morgonen. Är jag helt från vettet eller?
Och det är inte pga väckarklockan och inte heller för att Pia ringde och väckte mig. (vilket hon iofs oxå gjorde, bara det att jag redan var vaken) Nej för det var ju lilla söta rara Boss som tyckte det var dags för mig att vakna. Och nä så söt är han inte när han kommer under täcket med klorna och vill busa.

Men frågan är, hur fan kunde han veta att jag skulle upp kl 4??
Jag är typ inte ens trött. Sprang till och med till grannhuset. fast det är ju inte särskilt långt, men normala människor skulle nog släpat fötterna i marken eller krupit fram.

Hur som helst, anledningen till att jag redan är uppe är att jag ska skjutsa Pia och Matte till flyget. Dom ska ju till Grekland dom lilla lyckostarna. Men det är väl bara att önska er en trevlig resa med inte alltför mkt sol. hah! :P

Nu är jag hungrig och ska ÄTA! Ciao!



Matte, kolla på det SMÅ flygplanet! För visst var det ett sånt plan ni skulle åka med?

Kommentarer
Postat av: idos

ojjjojj du blir nog en trötter idag du :D

2007-08-23 @ 10:13:59
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Mli

hihi visst är han mysig när han gör så :D De gör ju rätt ont faktiskt

2007-08-30 @ 07:37:55
URL: http://crazyhappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0