Glitterpremiär

Dagen började med träning. Gym tillsammans med Pia. Kändes att det va ett tag sen senast, för jag orkade inte lika mycket. Hädanefter tycker jag vi ska gymma lite oftare.

Kl 17 började jag på mitt nya jobb och det har gått bara bra. Mycket nytt att printa in i huvudet. Känns som ett virrvarr, men det ska nog bli bra. Man lär sig ju eftersom. Känns väldigt spännande och kul!

Efter jobbet fick jag skynda mig hem till Pia där födelsedagsfirandet redan startat. God kladdkaka (med extra kladd),pepparkakor, lussebullar, knäck och juleskum stod på bordet. Smaskens!

Förresten så blev inte glöggkvällen med Glitter igår. Den har blivit flyttad till imorgonkväll.
Förresten nr 2, Har inte alls tänkt avslöja julrebusen som jag sa att jag skulle. Kommer inte ens ihåg den. Och det är ju inte direkt så att jag har mjölk hemma heller. ;P

Har lagt in "nya" bilder på datorn, så här kommer en radda.

BOSSE

image391
image392image393


BOWLING
Jag, Simme, Lina och Jimmy. Simon vann och sist kom antingen jag eller Lina såklart.
image394image395image396


På besök i Umeå hos Linnea, Ida och Elin
image397


Partyflickorna
image398


KILL BILL!
Dansuppvisning. Bilderna tagna efteråt
image399image400

Kommentarer
Postat av: Pippi Piiiii

Tja!
Jag gillar fajterkatten.
Och så gillar jag förstås mina fajtertjejer i Kill bill! :D
Puss påre

2007-12-12 @ 22:12:04
Postat av: ida m

jag gillar inte kollektivet, vilken horibel bild =)

2007-12-13 @ 11:22:35
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: empaaaaaaaan

så himmla fresha! asså vad gjorde sara? haha

2007-12-14 @ 09:20:27
Postat av: elin

HAHAHAHAHA snygg bild?!?!?! Jag dör!

2008-01-12 @ 00:40:58
URL: http://www.petterssone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0