Tjejfest och Station 8

HEJ!
Här sitter jag på Pias golv på en kudde, inte alls särskilt bekvämt.
Dessutom är jag halvbakis och halvförkyld. Förkylningen kommer troligtvis stanna över sommaren. Så var det iaf i fjol efter festivalhelgen. jag har mig själv att skylla.

Nu börjar jag äntligen få lite ordning på hemmet. Tog en helstädning igår på min lediga dag. Börjar se fint ut. Men fortf otapetserat i hallen och inte heller några grejer på väggarna. :/ Men det dyker väl upp så småningom. :)

Tjejparty igår. Först hemma hos mig med Ida, Pia o Maria. Men efter ett tag drog vi vidare hem till Jessica. Sen traskade vi till Statt i det "härliga" regnet. Var riktigt kul på Statt. Mkt dans och glädje.

    
    
image251

image252

Är det här vädret vi ska ha i sommar? Isf säger jag PASS på sommaren!

   

   

Nu tror jag det vore smart att ta det lugnt ett tag. Så kanske det finns åtminstone en liten chans att förkylningen släpper. :) Beachkvällen uteslöts ikväll pga det dåliga vädret. Men vi måste se till att boka in ett nytt datum så det verkligen blir av innan sommaren är slut.
Ikväll ska nog jag o Joanna glo på film eller nån härlig serie som t.ex O.C eller Prison. :)

Förresten så längtar jag tokmkt till jag får Boss :) Inte såååå länge kvar nu :)

Kommentarer
Postat av: P

lite kortare inlägg idag iaf :)
orkade läsa hela första gången! haha
snygga vi var i regnet igår. men kul var det ju faktiskt. puss puss

2007-07-08 @ 21:20:56
Postat av: ida

alltså maya, måste du lägga in alla cpbilder som finns på mig?! såå taskig brukar jag inte vara....

2007-07-09 @ 00:22:14
URL: http://idos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0