Tråkelitråk

Här sitter jag och tråkar. Det var inte riktigt så här jag ville att min lediga dag skulle bli. Och nu är det länge till nästa gång jag är ledig. :/ Men men, jag härdar. Fick iaf en halv liten soltimme med Vickan på förmiddagen, innan dom förbaskade molnen dök upp. :-/
Har även traskat på stan ett tag med Tessan. Ätit glass på bryggan nere vid älven.
Och på eftermiddagen var Joanna förbi.
Och nu sitter jag alltså här i Båtvik och väntar in morgondagen. Regnet smattrar på fönstret och jag känner mig måttligt uttråkad. Men jag orkar inte göra nåt åt det. Hoppas på bättre väder imorgon. Inte kul att vara Karlsson på taket om det ska regna. (Svar: JA jag kommer va utklädd till herr Karlsson)

Här kommer iaf lite bilder som kanske kan muntra upp.

Middag med tjejerna på KALLES:

 Tess o Lina
 Jag, Therese och Amanda på andra sidan bordet
 Fika hemma hos Theresia efteråt



Torsdag, LANTERNAN:
 Partygirls at the floor.
 Pia, jag och Emelie
 Kul att åka täcke
 Kolla havet i bakgrunden, inte varje uteställe där man får en sån fin utsikt



Lördag, STATION 8:

 Vicki, jag o Vera på förfest hos Bitén
 Och så lite sing-star


KATTERNA:

 Tyra på bryggan
 Totte slickar sig om munnen
 Totte klättrar
 Stilig katt är vad han är



Nej nu orkar jag inte lägga in fler bilder. Går så ruskigt segt. Tråkigt. Inte blir man gladare över det inte. Och dessutom har jag just kommit på en grej, en lite hemsk sak.. Jag hade typ roligare förra sommaren. :( Jag som lovat mig själv att det här skulle bli den bästa sommaren i mitt liv. Men hmm nääe, det verkar inte bli så. Och snart är sommaren slut. Vad ska jag ta mig till?

Nä nu ska jag gå och hitta på nåt annat.
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Pia

tråkelitråkelitråk... här var det inte många positiva rader!
Att den här sommaren inte varit riktigt lika bra kan nog bero mkt på vädret. Svårt att vara ute o njuta när det regnar och är kallt. :/
Jag vill ha kort från inne på lanternan! Var ju riktigt fint ju :D
Kram

2007-07-18 @ 00:40:38
Postat av: pippi

jag håller med pian! vädret gör allt :)
shake it!

2007-07-18 @ 21:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0