Ledig idag :)

Hej alla glada! ÄNTLIGEN har jag fått mig en ledig dag att spendera med bara mig själv. Så sköönt!
Blev tyvärr inte att åka o titta på katterna idag. Ska göra det på tordag istället.
Har varit rätt duktig idag. Steg upp rätt tidigt idag och just som jag stod o åt frukost plingade syrran på dörren och hade oätit så jag gav henne min macka. Efter hon farit tog jag på mig löpardohorna och sprang längs elljusspåret. Härlig känsla!
Har även röjt upp hemma lite idag. Nu är det inte riktigt lika rörigt bland alla sakerna. Snart är det nog fint hemma. Jobbigt att va nyflyttad. Vart ska man lägga alla grejer??
Snart ska jag gå in till stan o kolla i affärer, UTAN att handla. Är så förbaskat pank. Vill ha pengar!!! Vill shoppa!!!

Nu peppar jag mest inför torsdag. Dels för att träffa katterna och dels för LANTERNANPREMIÄREN! Oj så jag har längtat. Hela året faktiskt och nu är det äntligen dax igen. Vinbrännboll innan oxå enligt tradition.

Men jag och Ida har upptäckt ett litet problem. Vi har 6 olika förfester vi vill hinna på. Hur grejar man det på en kväll?
Vi gjorde upp ett schema, vilket skulle innebära ca en kvart-en halvtimme på varje ställe och att vi skulle cykla överallt. Vi var verkligen tidsoptimister och trodde att vi och postcykeln skulle greja det här. Men Pia ledde in oss på rätt spår och sa till oss att nej det går inte. Man hinner inte det.
Och nej hon har nog rätt.
Men då är ju frågan, vad ska vi välja bort? Det mest rättvisa vore ju att skippa alla fester. Vi skulle kanske kunna ha en egen liten fest. kanske på bron till Lanternan? Vi kanske rent utav skulle försöka satsa på att hamna först i kön och slippa riskera att inte komma in. Vore det en bra idé Idan? hahaha

Förresten så har vi en dansföreställning på midsommar. Shit hur ska det gå? Har ju inte dansat på ett år ju.
Men faktiskt nu efter 2 dagars övande känns det riktigt bra. Dansen är klockren och även vi dansare. Mera övning så kommer vi kirra det hela perfekt!!


Kommentarer
Postat av: Cissi.

Skaffa två katter, jag har en över.. ;)
Liten pojke, jättesöt! :)

2007-06-19 @ 15:30:33
Postat av: Anonym

Cissi Karlsson alltså.

2007-06-19 @ 15:31:57
URL: http://www.blogspot.com
Postat av: Pia

Helllluuu!
Jag älskar ballerina-bilden! Varför hittar aldrig jag sånna fina?
Jag tror att det kommer att gå superbra på midsommar. Känns ju verkligen bra när vi övar. Vi kommer att imponera på alla! :D
Nu ska jag snart fara till Jessica. Puss

2007-06-19 @ 21:08:40
Postat av: ido

heyhey!
Härligt att höra att du njuter av löpning i elljusspåret :)
Torsdagen fixar vi, bojkottning?"!?!
hmm njaaae :P
Pussen

2007-06-19 @ 22:24:52
URL: http://idos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0