Midsommarhelgen


Nu äro midsommarhelgen över. Galet mkt fest och galet mkt jobb som vanligt. Hur orkar jag år efter år? Jag begriper verkligen inte. Men roligt har det varit.

torsdagen blev det lite brännboll, fast jag kom dit lite väl sent och hann inte vara med. Men faktiskt så gjorde inte det mig nånting. Efter brännbollen drog vi vidare till Malin Åberg. Riktigt trevligt var det där. Alla dom 7 festerna som jag o Ida tänkt hinna på blev bara 1. Men det hade vi ju kunna räkna ut innan.

Kvällens citat:
- Vill du ha nåt för skjutsen?
- Nej absolut inte.
- Äsch okej jag bjuder på en korv istället.

KorvIdars du är klockren!!! Vi måste bygga om postcykeln till en korvcykel.

Lanternan var kul som vanligt. Rätt lugnt för att va en Lanternanpremiär. Men det kan ju bero hyffsat mkt på den nya ägaren...

fredagen var vi ett gäng tjejer hos Jessica och käkade grillat. Jag, Ida, Jessica o Linnea för att vara mer exakt. Vi hade så trevligt så vi brydde oss inte om att fara på festen i Lundbäck. Drog ner på Lanternan lite senare och dansade hela natten lång. Sen blev det afterparty hos Idan.. Kul kul.

Nu så här i efterhand är jag riktigt slut i kropp och själ. Tröttare än tröttast. Tur man höll sig lugn igår. :)
Idag efter jobbet var jag o käkade med mamma, pappa, Pia, Karin o Tommy. Var ju tvungen testa Lanternans käk denna sommar.
Tog båten tillbaka och nu funderar jag på om jag ska hinna ut o springa lite innan beachvolleyn som är ikväll.
Ska sova i båten inatt var det tänkt. Måste hur som helst sova i Båtvik eftersom att mampaps bil är knas så dom måste ha Nissan. :-/

Men nä nu ska jag ut en sväng. Är ju tokhärligt väder.
Ska bara lägga in nån bild på gullkissen. :D¨

Så här söt är han!

image197

image198


Kommentarer
Postat av: korv

jag tror inte jag vill träffa jessicas pappa nån fler gång, blev ju lite pinsamt sådär i efterhand..... :P hahaha postcykeln är redo!

2007-06-25 @ 23:14:22
Postat av: nina

oiii vilken söt kisse :)
Låter som du har haft en galen midsommar..KUL!!
kramar fr kusin vitamin

2007-06-26 @ 21:26:42
Postat av: Mli

Va fina bilderna blev :)

2007-06-28 @ 00:19:07
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är ju nästan sämre än mig på att uppdatera!

2007-07-06 @ 21:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0