Skräcken

Nu kan man lugnt säga att jag varit dålig när det gäller uppdatering av min blogg. Kan ha nåt att göra med att jag inte ställt i ordning datorn i lägenheten och heller inte fixat bredband. Men snart blir det nog ändring på det.

Lite av vad som hänt på sistone:

Blivit en del solande i det härliga vädret som varit.

 

Jag o syrran prövade olika grimaser. Oerhört fula. Mina grannar måste fått sig ett gott skratt om dom såg.

    
image181

Grillat till middag blev det en dag. Smaskens!!

 

I lördags hade vi utbildning för campingen... Samma gamla vanliga. Men det här året slapp jag åtminstone vara bakis och hade dessutom sovit mer än 1 timme denna gång. :P Så det var lättare att härda ut. :)

 BKT'Z
 Årets cafébrudar
 Halva kiorren
 

Sen kom det vi alla ivrigt hade väntat på. Den stora TOPPHEMLIGA kvällsaktiviteten, (som jag givetvis redan innan tagit reda på) nämnligen FORSRÄNNING! 

   

image195

image196

ja sådär snygg var man. :P

Forsränningen va så jäkla kul. I våran båt var det ett tappert beachcrew: Jag, Pia, Ida, Anton, Robin, John och guiden Henrik såklart.
Allt gick smidigt till en början. Men när vi kom till s.k SKRÄCKEN spårade vi ur. Meningen var att vi liksom dom övriga 3 båtarna skulle runda Skräcken och ta sig smidigt förbi. Men våran båt hamnade mitt i Skräcken och vips var båten upp o ner. Jag hamnade under den och fick en väldans panik. Var mer under vattenytan än ovanför, skrapandes mot botten stundvis. Lite läskigt kan jag säga, men allt gick bra.Vi tog oss genom resten av biten och kom oss till slut upp på land igen med hyffsat mkt blåmärken och myggbett men trots allt ett leende på läpparna..

Sen vart det stressigt för mig, ida o pia. Fort in til stan, ta en ducsh o göra sig klar. Dricka lite alkoholhaltiga drycker och bege sig ut på S8. Allt detta hann vi på 1, 5 timme. Efter kl 12 var vi på Statt. Jäklit rolig kväll. Somnade vid 7 tiden och sov bort nästan hela gårdagen..
Tyvärr har jag inga bilder från kvällen. Kameran glömdes bort där i all stress.

Ja det var lite av vad som hänt på sistone.
Nu ska jag strax bege mig hemåt. Tanken var nog att fara ut o springa med Vicki ikväll.


Kommentarer
Postat av: ida

haha vi har skrivit himla lika

2007-06-11 @ 19:25:29
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Pio Pio

haha, maya! så snygga vi är! :S ojoj!
Skräcken var en upplevelse i särklass. Men vi kom hela därifrån och jag tyckte det var så himla KUL!! :D Inkl skräcken ;)
Skulle lätt kunna fara igen om jag var tät...
Vi ses, baben!

2007-06-11 @ 21:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0