Bakisdag

Idag ska jag och Amanda ha en bakisdag. Äta allt sånt där man normalt sett inte får äta. Se film och bara slappa. Heeela dagen lång.

Ett litet problem bara. Jag är inte bakis. Jag festade ju inte ens igår. Men jag tänkte vara sympatibakis. Amanda däremot, hon är nog lite bakis idag, iallafall seg.
Men trots det förvånade hon mig med att ringa och väcka mig klockan 10 för att undra om jag ville med ut på promenad. Klart jag ville, men inte just då.
Lite senare när jag vaknat på riktigt ringde jag Amanda för att fråga om hon var redo. Men då har hon gått och lagt sig igen. Vi beslöt oss för att ta det lite senare, så nu sitter jag här och väntar på att hon ska ringa mig.

Det här ska vi göra idag:
Ta en promenad
Äta pizza
Göra hallon- och blåbärspajer
Äta pajerna
Se filmer
Äta godis och chips
Snacka lite skit och ha det allmänt bra

Alla dessa onyttigheter skulle nog inte min personliga tränare gilla. :-o Oops. Men ibland måste man få. Och jag ska ju träna imorron och har dessutom varit nyttig hela helgen. :)

image2

Amanda på bild. Men jag säger då det, att sådär nyttigt lär det inte se ut ikväll! HAH!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävlar så snygg kompis du har...grr!!!

2007-03-18 @ 18:45:14
Postat av: Lunkan

Halloy!Men Maya att du inte är bakis, det är för dåligt=)eller hur?självklart så kommer jag å våldgästar er till helgen, om det går för sig?Men måste säga att det lät som en utmärkt bakis-söndag!Hade bra....kramar

2007-03-18 @ 23:37:57
URL: http://www.kookaburra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0