Flytt

Hej hopp! Jo idag blev det ju faktiskt fint väder. Solen lyser och jag med. Är på toppenhumör. Fick just veta att jag fick lägenheten! :D Jag ska flytta. Till Skellefteå. Kommer bo väääldigt nära syrran. Bara en lekpark emellan. Vi kommer kunna vinka till varandra om jag sträcker mig ut över räcket på uteplatsen. Fränt.
Jag har iofs inte sett lägenheten ännu, men syrran o Matte kollade på den idag och dom tyckte den var fin. Så ja, det är väl inte så mkt att fundera på. Jag vill ju flytta och jag lär ju knappast få nån annan lägenhet.

Allt har gått så himla fort. Jag har haft världens flyt. I fredags kom jag på att jo, jag vill nog flytta till Skellefteå. I måndags ringde jag Pias bovärd. Trodde inte alls han skulle ha nån ledig. Men jo tame tusan han hade det! Och jag var först att ringa på den, så nu är den MIN! min min min. Det kommer bli bra det här. Det känner jag på mig.

Kommer även bo så nära Vickan. Ringde henne idag för att berätta den glada nyheten. Hon blev chockad men väldigt glad.

Men självklart är det trist att flytta ifrån min kombo och Ekot. Det har varit väldigt roligt att bo med dig Idan. Nåt annat får du inte tro. :)


Jag o Ida en härlig vinterdag vid älven


I maj får jag lägenheten. Kom o hälsa på mig då allihopa. :)

Kommentarer
Postat av: liza

Men GUD såå roligt=)vad glad jag blir, eller det är ju trist på ett sätt men kul på ett annat=)ska ida bo själv eller??jajaja vi får snacka mer imorgon=)kommer på kvällen , lagom till partajet!!!pusss

2007-03-22 @ 17:52:55
URL: http://kookaburra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0