Hockey vs Let's dance

Nu sitter jag i Båtvik hemma hos mamma och pappa. Nyss kommit hem från en promenad till Byske och solat på solarium. Nu är jag trött. Jättetrött. Tror jag sov för länge idag.

Igår var jag överallt. Hann göra massor. Syrrans tavla är äntligen klar. Var på Kaplan hos Gunder och fogade den. Så nu har jag kunnat ge den till Pia. Fått mkt beröm över tavlan, så jag antar att den blev bra. :)
Var förbi hos mormor och morfar igår. Stackars min lilla favorithund Bisse är inte pigg nu. Hon börjar vara så gammal. Ingen lite vovve som kom skuttandes för att hälsa när man kom dit. Hon låg på sängen och vilade. :/

Fick se lägenheten igår. Väldigt fin var den. Där kommer jag att trivas. Var även och hämtade tapetböcker. Ska tapetsera om vardagsrummet och hallen. Kommer bli jäkligt snyggt.
Har funderat på att klä om den röda soffan oxå. Så den passar sittpuffarna och fotöljen. Längtar till jag får flytta in och börja göra fint.

Undrar riktigt vad jag ska hitta på ikväll. Det är både hockeyn och Let's dance-finalen jag vill se. Vad ska man välja? Och vart ska se?
Ska nog titta förbi hos sjuklingen en sväng iallafall.

Vem kommer vinna Let's dance ikväll?

[Bild: FOTO:LINUS HALLSÉNIUS/TV4]

Tobbe & Annika eller Martin & Cecilia?
Jag vet vilka jag hoppas på. :D

Har bara 1 liten sak att tillägga. Min käre far har just backat in bilen på uppfarten pga att han tror att jag kommer få motorstopp när jag ska iväg annars. Allt detta för att jag vid ett tillfälle igår råkade få motorstopp. Haha, han är rolig han. Pappsen.
Och det blir bara värre. Nu säger han att han gärna skulle parkerat den i nedförsluttning om han kunnat, så man bara kan rulla igång den.

Jag kan faktiskt köra bil. Tro det eller ej. :) Och förresten så är den där bilen hopplös. Man måste upp i 200 varv typ för att den ska orka börja rulla. Jag är van att köra Nissan. Men "min" kära Nissan är hos Robin på lagning.. Hoppas bilen är lagad innan söndag så jag kan ta den till Umeå. I sommar ska han få bo hos mig, på min parkering.

Kommentarer
Postat av: idis

jag hejjar på martin o cissi!! yeeha!

2007-03-30 @ 19:57:10
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: liza

hallåjj!! Hur är läget med majsan då??=)åå vad kul med shopping=)å speciellt med klänningar!hur gick let´s dance föresten??hade så bra gumman!kramar

2007-03-31 @ 11:02:24
URL: http://kookaburra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0