Let's dance

Jag har bara en liten ynka fråga angående det programmet. Hur tusan kan Lasse och Ann fortfarande vara kvar i tävlingen när inte Anna och Tobias är det? Har visst missat några avsnitt och visste inte om att det var så här. Men man kan ju undra varför dom är kvar. Hoppas dom åker ut ikväll. För dom kan väl inte ska bli ett av dom 3 bästa paren. Jag hoppas att Martin och Cecilia vinner alltihop, för dom är så söta tillsammans.


Martin & Cecilia

Jag skulle oxå gärna vilja dansa. Saknar dansen i mitt liv. Men nånting säger mig att det inte dröjer så länge innan jag får dansa igen. ;) Och framtill dess har jag ju min träning på Iksu.
Idag var jag på dubbelt träningspass. Först Body Combat och efter det Power Yoga. Normalt sett brukar jag träna combaten på måndagar som bra start på veckan, men förra måndagen kunde jag ju inte för då var jag inte i stan. Och ja, det funkade ju lika bra med combat på en fredag. :)

Hockeyn igår då? Det blev bara jag och Amanda som for och såg matchen. Dom andra valde att stanna hemma. Synd för dom, för det lär ju ha varit mer stämning på Olearys än hemma. Och Skellefteå vann ju såklart. Nästa Aik - Löven match ska vi fara och se på riktigt.

Den här helgen ser ut att bli lugn. Ikväll åtminstone. Imorron kanske jag följer med Amanda på en fest. För vem ska annars vara bakis med henne på våran bakis-söndag då vi planerat att laga en smarrig middag och göra pajer till efterrätt.

Nu är det Hjälp på tv, det måste ses. Ni som inte sett det än, se det nu för Guds skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0