Paj a la Mandy & Britney

Okej jag tar tillbaka det där med att jag blev glad över snön. Det var den dagen det. Igår när jag skulle gå från Amanda förvandlades jag till en snögubbe innan jag kom hem. Jag vill ha vår ju. Inget snö och slask.

image3image4image5

Bakisdagen igår va hur trevlig som helst. Vi följde vårt lilla recept.

Paj a la Mandy & Britney

1 hg promenad
3 kg pizza
17 ton godis
14 kg paj (som vi för övrigt bjöd alla hennes korridorgrannar på. Snällt av oss)
5 kg chips
2 filmer
OC och Playa del Sol
Krydda med omtanke och glädje efter eget behag

Bara att mixa alltihop och swisch in i ugnen sen är det klart.

Efter det mår man toppen. NOT! Ajajaj så illa jag mådde. Kunde heller inte sova pga en massa tankar som surrade runt i huvudet. Somnade vid 3 tiden eller nåt sånt. Passade på att ta kort på snöbetäckta granarna. Öppnade köksfönstret för att underlätta min fotografering och helt plötsligt svajar en spindel ner framför ansiktet på mig. Jag skyndade mig att blåsa ner den på marken. Antar att den dog för det har kommit mer snö idag.

image6

Idag är det andra bullar. Inga bullar alls faktiskt. Upp jättetidigt för första gången på länge för att gå till skolan. Var på apdåligt humör för jag ville inte alls vakna då ju. Lyckades ändå och tog mig till skolan.
Nu ikväll har jag varit på combaten. Älskade combaten. Så himla härligt. Tog i allt vad jag kunde och kände ändå att jag ville träna mer mer mer efteråt. Var förbi Amanda på hemvägen. Hon och Ida skulle ut på promenad. Jag följde med. Nu är kvällen slut och jag måste sova.

Imorgon är ingen vanlig dag. För det är Idas födelsedag. Hurra hurra hurra! Äntligen fyller hon systemetålder! Yes! :D

Förresten längtar jag vansinnigt mycket till på fredag!! Peppad som tusan!

Kommentarer
Postat av: Pia

I know those pants!
givem em to me!

2007-03-20 @ 12:35:44
Postat av: Ida

HAhha ge pia byxorna ;)

2007-03-20 @ 18:18:31
URL: http://www.idos.blogg.se
Postat av: Ida

HAhha ge pia byxorna ;)

2007-03-20 @ 18:18:37
URL: http://www.idos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0