Sommar

Jag längtar till sommaren. Tänk så skönt det vore med lite sol och värme. Att kunna gå ut i bikini och man slipper frysa och vara blek som ett lik. Soliga dagar, ljusa nätter. Man är härligt pigg.
Men det känns iallafall som att sommaren är på väg. Igår var det vårväder utav dess like. Underbart! Hoppas det är lika varmt idag.

Några minnen från sommaren 2006:

image20

Jag o Liza en natt efter Lanternan

image21

Badhusfesten. En av sommarens roligaste fester

image22

Jag

image25

Beachpartyt på Halsön. Repris nästa sommar?

image23

Syrran, pappa o jag utanför världens bästa båt, Bamse

image24

Brun var man då oxå. Och glad!

Ja det var tider det. Frågan är om sommaren 2007 kommer vara lika bra? Vad kommer hända då alltmest? Kan knappt vänta.. hihi


Kommentarer
Postat av: ida

jadu, den blir ju vad man gör den till ;)

2007-03-27 @ 17:11:47
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Pia

åh, så härligt m sommar! :)
jag längtar också. massor!
va snygg du va på första kortet.. man kan inte tro att det är efter krogen!
lätt att va fräsch på sommarn antar jag ;)

2007-03-27 @ 17:29:05
Postat av: liza

ååååå, guud så härligt=)längtar sååå mkt!!ojja, sommaren kommer att bli underbar=)

2007-03-28 @ 12:08:47
URL: http://kookaburra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0