Välkommen till min nya blogg!

Okej, så nu har jag alltså gjort min egna blogg. Har länge haft det i åtanke. Men tack vare min vän Liza som förvånade lite med att göra en blogg blev jag inspirerad att nu göra min egen. Måste bara komma ifund med hur allt fungerar. Men det ska nog gå på nåt litet vis. :)

Klockan är ju faktiskt rätt mycket nu. 10 minuter över midnatt och jag borde sova. Det är ju en dag imorgon oxå.

Dagen som var idag har varit helt ok. Varit på skolan, fick ganska mkt gjort. Kom hem, käkade middag. For till Berghem för att hälsa på Viktor och grabbarna och ännu en Beck-kväll. Trevligt må jag säga. Ida och Amanda kom oxå dit. Även Nolle, vilket förvånade mig. Hade ingen aning om att han flyttat till Umeå och har tydligen bott här i 2 månader. Men mest bara för jobb och varit i Skellefteå dom flesta helgerna. Men det var ju lite kul att han dök upp, har ju inte sett han på år och dar känns det som.

Nu mina vänner, är det sleepytime. Imorgonkväll ska vi och kolla på Skellefteå-Löven matchen på Olearys. Man måste ju stötta sitt lag som givetvis är Skellefteå AIK.

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Pia

hello sis!
cool m blogg. om du använder den flitigt vill säga...
ska hålla ögonen öppna! rapportera gärna singeluppdragen här. Dåligt m rapporter, tycker jag!
grrr
ska skriva ut min campingansökan o sen blir det sängen!
kram

2007-03-15 @ 00:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0