Vinnarna

Jag kunde inte välja vad jag skulle se igår. Hockey eller Let's dance. Blev tvungen att springa emellan. Såg hockeyn med pappa på nere-Tv:n och i pauserna såg jag Let's dance med mamma på uppe-Tv:n.
Jag hejade på rätt i båda fallen.
Aik vann med 2-0 mot Leksand.
Martin och Cissi vann Let's dance.
Precis som jag ville att det skulle bli.    

                  
                        [Bild: Tv4]
Segerkyssen     

Nu ska jag ta en prommis. Lyssna på lite partymusik och peppa inför kvällen! Jag är redan tokpeppad! 

Förresten har jag världens finaste katt. Han ligger på övervåningen utslagen på sängen och bara sover. 

image27

Totte när han va bebis och fick smaka glass

image28      

Totte tittar ut över viken

image29

Världens finaste katt. Och nä, han är ju inte riktigt min. Det är min mammas kisse. Min lillebror.                    

Kommentarer
Postat av: Pia

mayo mayo!
alldeles för kort var du här.
nu sitter jag ensam i min misär.
jag vill också festa o rumla runt
sitta med tjejerna o prata strunt
men jessica står som taxivärd sen
och kan inte följa med ut på dansen

bladibla... nog med rim!
vi kanske ses senare ikväll om jag ids snygga till mig! kram

2007-03-31 @ 20:33:49
Postat av: idis

Jaa jag är ju inget stort katt fán men Totte är alltbra söt! :)

2007-04-01 @ 15:53:12
URL: http://idos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0