Boring weather

Hur kommer detta sig? Jag har råkat sova bort heeela kvällen. Satt o läste min nya Topphälsa tidning, men upptäckte efter ett tag att jag somnat. Det var bara att kasta tidningen på golvet och kasta huvudet på kudden och fortsätta med sömnen. Blev bara lite väl länge. Ca 4 timmar. Och jag har bara en sak att skylla denna plötsliga sömn och det är REGNET! Man blir sååå trött av allt detta trista regnväder. Då finns det inte mkt annat att göra än att sova. Dessutom tror jag det kan ha behövts. Jag brukar ju ha en förmåga att inte sova nog mkt om nätterna. Eller för mkt! Hoppas bara jag kommer kunna somna inatt. Men som det känns just nu skulle jag kunna somna på stubben.

Kände mig väldigt rastlös idag på skolan. Fixargubbarna har inte byggt klart mitt rum än så det har inte funnits mkt att göra vilket gjorde mig fruktansvärt rastlös men framför allt stressad. För att ha nåt att göra hjälpte jag Helena att måla trapphuset vitt, vilket är ett evighetsprojekt. Men det kändes bra att ha nåt att göra iaf.
Hoppas rummet blir klart ganska fort imorgon så jag kan börja jobba och hinna färdigt innan lördag. Kommer ju bli en hel del stress förhoppningsvis även väldigt kul.

Nu ska jag och Idan se O.C, våra favoriter. :)


Kommentarer
Postat av: ida

Oooj 4 timmar, det var då inte lite heller, sömntuta ;D

2007-05-15 @ 16:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0