Kattvakt

Från och med imorgon kommer jag mest troligt vara kattvakt i 2 veckor. Daniel Norgren kommer vara i Skellefteå och jobba och under den tiden kan ju inte stackars katterna vara alldeles själva. Klart man ställer upp. Men jag vet inte riktigt hur det ska gå till. Eftersom Ida inte är något stort kattfan kan dom inte bo hemma hos oss. Får nog bli så att jag lånar en cykel av Danne och cyklar dit varje dag. Det blir ju bra, får motion på samma gång. Det är ju faktiskt en bit att ta sig.
Jag är nog världens snällaste vän som ställer upp. Frågan är bara om jag kommer kunna leva utan en egen katt hädan efter. Kanske jag borde skaffa mig en liten. Dom är ju så fina.


Kommentarer
Postat av: ida

ledsen att förstöra men jag vill inte ha katthår och kattskit i mitt hem tyvärr...

2007-05-08 @ 16:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0