Totte 2 år

Idag fyllde TotteGull 2 år. Han börjar bli stor nu lillbrorsan...

image166

Annars har det varit en rätt slitsam dag. Varit på skolan och jobbat på hela dagen lång. Spacklat och grundmålat. Känns som jag kommer framåt vilket ju är väldigt positivt. Men jag har mycket kvar och förhoppningsvis är mitt lilla fjärilsrum klart till på lördag. Det MÅSTE det bli.
Jobbat på här hemma idag oxå. Tvättat, diskat och städat lite. Även varit till Danne o kollat till hans katter. Dom var söta och mådde bra. Tur det!
Ringde även Katta idag. Min sommarjobbschef. Och jo jajjemen, har jobb även denna sommar. Ska dessutom få börja tidigare. Redan den 4:e. Bra det, behöver pengarna. :D

Nu är det sleepytime. En lååång arbetsdag framför mig imorgon. Men nu är bara det roliga kvar.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Gud så bra att du får börja jobba redan den 4;e GRATTIS:)

2007-05-16 @ 13:59:00
Postat av: Ida!

Skulle du vara på BK i sommar?! Vi måste prata lite om det, hur vi ska lägga upp allt osv. jag vill ju ha en liten fot med i planeringen även om jag inte är mer från start!

2007-05-16 @ 16:00:18
Postat av: Pia Burman

hoj hoj!
bra att du fått in spacklingstekniken... då kan du ju bara fortsätta hemma i din lägenhet. För när grundarbetet är gjort så slänger matte fort upp tapeterna. Men grunden har han sagt ifrån sig hela tiden.
när är kortet på Totte tagen?

2007-05-16 @ 18:57:20
URL: http://piabur.blogg.se
Postat av: ida

förresten grattis totte!

2007-05-17 @ 14:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0