Vilken otroligt rolig dag

Ja den här dagen startade ju bra. Eller om vi kanske skulle ta och vara ärliga och säga att nej, det gjorde den inte. Extremt svårväckt idag. Jag vet inte om det kan ha nåt att göra med att jag kom hem vid halv 1 inatt. Hmm jo möjligtvis. Men det kan ju inte hjälpas när man blir bortbjuden på gofika. :)
När jag väl lyckats hasa mig ur sängen och skulle göra frukost, vad händer då? Jo jag tappar den heta gröttallriken i golvet. Sådärja, porslin och gröt över hela köket. Va bara att börja om från början då. Nu måste jag på Ikea och köpa en ny skål. Oj, så synd. Ikea som är så tråkigt. ;P hihi
På skolan gick det inte heller så värst bra idag. Idétorka, så det blev inte så mkt gjort. :/ Börjar kännas lite stressigt inför utställningen. Bara 10 dagar kvar nu. :-o

Oj vad hungrig jag är. Vilken tur att min mat är snart klar. Efter jag ätit är det bara att skynda sig att snygga till här hemma. Kommer en tjej o kollar på lägenheten halv 5. Hoppas hon vill ha den, orkar inte med fler besök. :-S
Ikväll ska jag även en sväng till Danne o hämta nyckeln o cykeln så jag kan kolla till katterna. Efter det hem och då blir det movienight. Kill Bill 2. :)

Förresten åker jag nog en sväng till Skellefteå i helgen. Ska hämta hit bilen hade jag tänkt. Så då hinner jag nog med lite festligheter på fredagen med Vickan mest troligt.

Nu MAT! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0