Working all day long

Få se nu, är det onsdag idag.. Nej det är det inte, det är torsdag. Har inte koll på nånting känns det som. Virrar bara omkring om dagarna och stressar. Glömmer bort saker och det enda som finns i min hjärna nu är att få jobbet klart. Kom på mig själv just innan jag skulle somna härom dagen att jag låg och tänkte att jag rollade en vägg vit. Då har nåt gått snett. Haha. Bor typ på skolan känns det som, men kommer nog inte kunna va här så länge till idag eftersom min färg håller på ta slut. Får köpa mer imorgon. Men trots allt detta är det förbaskat kul. Och om än det inte alltid går som jag tänkt, tar jag lärdom av det och gör det bättre till nästa gång.
Längtar överdrivet mkt till lördag då verkligen allt är klart. (förhoppningsvis) Men det måste ju va klart då. Kommer kännas som en lättnad när jag bara får sitta ner och ta det lugnt.

Jag har inte ens ron att ta det lugnt om kvällarna. Igår kikade jag förbi Vickes fest. Det var trevligt. Alla dom gick ut på puben och jag o Ida for hem. Men vi blev på ett sånt "spagettihumör" så vi blev tvungna ut på äventyr och göra lite bus. Hihi ibland rår man inte för vad som händer. Men skoj var det iaf.
Vid 2 tiden på natten ringer Amanda och tycker jag ska komma till henne och käka glass. Eftersom jag var nyfiken på hennes reaktion av vårt lilla bus for jag genast dit. Skippade glassen men det var ett sant nöje att se hennes min när hon skulle låsa upp dörren. Oslagbart!

Ursäkta om det här vart ett snurrigt inlägg, men det är så jag är just nu. SNURRIG! Så man kan inte vänta sig annat.
Och nu var min lilla rast som jag unnat mig själv slut. Back to work. Hallelujah!

Och jo en till sak.. Pia: jag kanske åker med dig på söndag till scthaaan.. Och då kan du hälsa Matte att jag fixar spacklet, så kan han tapetsera sen. :D





Passar på att lägga in en liten fjäril eftersom jag är inne i en liten fjärilsperiod. Den skulle bara ha varit rosa så hade det passat perfekt. Men nån sån fjäril hittade jag inte.

Kommentarer
Postat av: Tess

Du är duktig du som jobbar så hårt :)hoppas det går bra till helgen!
Själv är jag sjuk :( Ska bara ta det lugnt ikväll å se film!
Ha det så bra! kram kram!

2007-05-17 @ 20:02:49
URL: http://theresiaandersson.blogg.se
Postat av: ida

hahah ja AMandas min måste ha varit obetalbar, jag skulle önska jag fick se resten av reaktionerna av våra hyss...jag längtar också till på lördag, ser framemot att se vad ni gjort :)

2007-05-17 @ 20:05:40
Postat av: pippi

yo sis!
självklart kan vi åka tillsammans till stan på söndag :D
jag älskar också fjärilar! :*

2007-05-17 @ 20:48:18
Postat av: idiiis

ps. jag gillar också fjärilar. ds
ps.2. imorrn är det fest
ps.3. nu är jag hungrig
ps.4. hejdå

2007-05-18 @ 17:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0