Akuten

Jag kan meddela att den glada vinnaren från förra veckans stegräknartävling blev JAG! :D

Men tyvärr måste jag även meddela att tävlingen är nu nerlagd. Åtminstone tills vidare. Pga att Theresia tappade sin räknare i toan och min är spårlöst försvunnen, kan möjligen befinna sig på Statt.

Grattis till du som hittat den! Nu kan du oxå börja promenera.

Hela gårkvällen spenderades på akuten. 3e gången Pias knä pajar nu under kort tid. Inte roligt alls. Tycker synd om henne. :(

Imorse vaknade jag med ont i halsen. Ajaj, inte bli sjuk nu. Det vill jag ju inte. Känt mig lite småkrasslig idag på jobbet oxå. Aja, vi får väl se hur det går.

Kommentarer
Postat av: ida m

nämen fy vad trist för Pian!
Krama om henne från mig!!

2007-11-20 @ 19:12:17
URL: http://idos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0