En månad bara?

Wohoo, idag är det exakt en månad till julafton. Jag fattar inte hur fort tiden går. Men åh, vad jag längtar till lite julmys. :)

Ännu lite mer krasslig känner jag mig idag. Därför beslöt jag mig för att skippa festplanerna. Joanna kom med ett så bra nykter-förslag som jag inte kunde tacka nej till, BIO. :) Ärligt talat minns jag inte vilken film vi ska se, men det blir säkert bra.
Som sist jag var på bio med Theresia kanske. Då såg vi en film vi inte läst alls vad den handlade om. Det visade sig vara en fransk film. Inte alls vad vi väntat oss men den var helt ok. Hoppas kvällen film blir bra den med. :)
Sen vet man aldrig, kanske slinker in på Statt efteråt. Känner mig så danssugen. 

I onsdags fick Bosse åka till tant Gertrud och ta bort bollarna. Stackars liten. Helt drogad och ynklig efteråt. Vinglade omkring hemma och till och med spydde i min säng. Men nu mår han bra igen. Lika mkt energi som vanligt. Hans nya favorit-mysställe är tvättfatet. Han är så söt.


Kommentarer
Postat av: pia

en månad?!
crazy...

pepp på juldans?

2007-11-26 @ 14:26:56
Postat av: pia

men det blir ju kill bill på juldansen oxå! :D

2007-11-26 @ 15:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0