Tidiga tisdag

Jag har varit vaken sen kl 6 imorse. Galet! Anledning till det är att mamma o pappas stereo börjar spela då. Och när jag väl gick ner för att stänga av den var jag även in på toan och upptäckte då att jag råkat stänga in katten där tidigare på natten när jag skulle snyta mig. Det var dessutom glas fulla golvet för han hade råkat tippa ner ett glas från tvättfatet. Stackars kisse.
Hur som helst kunde jag inte somna om efter det. Och halv 8 åkte vi in till stan. Nu är klockan ca 10 och jag har förflyttat mig hem till Pia. Fast hon ligger och halvsover i soffan.

Båda 2 är halvförkylda så vi får nog ta och skippa gymmet idag. Men vi har dans ikväll så jag får se till att spara lite energi fram tills då.

Sen kan jag gladerligen meddela att stegräknartävlingen snart är igång igen. Jag hittade igår mammas stegräknare som jag tänkte låna. Och Theresia får låna Daniels. Så imorgon, då jäklar börjar tävlingen igen. :)

Nu ska jag ta o väcka Piagrodan för jag är hungrig!!


Kommentarer
Postat av: Pia

hej hej hej mayo!
måste ju bara få säga att jag ALDRIG skulle somna i soffan när DU är här! Jag låtsades bara som att jag sov...
Mkt dansrep nu. Hoppas det känns kul! Vi ses tidigt på fredagmorgon!

2007-11-29 @ 00:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0